OU > O univerzitě > Struktura univerzity > Zázemí univerzity > Univerzitní knihkupectví > E-shop Univerzitního knihkupectví

E-shop Univerzitního knihkupectví

Od 24. 7. 2017 dochází ke změnám platebních podmínek a doručování zásilek při nákupu přes e-shop Univerzitního knihkupectví. Je nově zavedena možnost platby předem nebo zaslání na dobírku. Bližší informace naleznete ZDE.

Úvodní stránka e-shopu   |   Publikace vydané na OU   |   Ostatní vydavatelé   |   Propagační předměty

Vyhledávání




Atlasy a průvodce | Cizí jazyky a cizojazyčná literatura | Časopisy a sborníky | Český jazyk a literatura | Dětská literatura | Ekonomie, management, právo a počítačová literatura | Filozofie, náboženství, politologie | Historie | Hry a volný čas | Hudební a dramatická výchova | Jazykověda a literární věda | Lékařská literatura a ošetřovatelství | Matematika a přírodní vědy | Ostatní | Pedagogika | Předškolní pedagogika | Psychologie | Sociologie a sociální práce | Speciální pedagogika | Sport, zdraví a výživa | Umění, architektura, tvořivost |

Počet položek v košíku: 0
Zobrazit košík   Objednat

Detail

Politika a média v konzumní společnosti

Tento titul je SKLADEM připraven k odeslání.
Poštovné u nás již od 47,-Kč


Název:Politika a média v konzumní společnosti
Autor:Růžička
Nakladatel:Grada
Rok vydání:2011
Vydání:1
Počet stran:181
Formát:A5
Vazba:brožovaná
Původní cena:299,- Kč
Prodejní cena:149,- Kč
Daň:10%
ISBN:978-80-247-3667-9
Anotace:Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.
Typ:kniha
Záznam vložen:01. 09. 2014
Poslední aktualizace:23. 08. 2017
Fotografie: Politika a média v konzumní společnosti