E-shop Univerzitního knihkupectví

Úvodní stránka e-shopu   |   Publikace vydané na OU   |   Ostatní vydavatelé   |   Univerzitní předměty

Vyhledávání




Architektura a umění | Atlasy a průvodce | Audioknihy, CD | Beletrie, cestopisy, biografie | Cizí jazyky a cizojazyčná literatura | Časopisy a sborníky | Český jazyk a literatura | Dětská literatura | Dětská populárně-naučná literatura | Ekonomie, management, právo | Fauna, flóra, ekologie | Filozofie, náboženství, politologie | Historie a fakta | Hry a volný čas | Hudební a dramatická výchova | Jazykověda a literární věda | Lékařská literatura a ošetřovatelství | PC literatura, média a komunikace | Pedagogika | Populárně-naučná literatura | Předškolní pedagogika | Přírodní vědy | Psychologie | Regionální literatura | Rozvoj osobnosti, rodina, výchova a vztahy | Sociologie a sociální práce | Speciální pedagogika | Sport, zdraví a výživa | Tvořivost, hobby, řemesla | Věda a technická literatura |

Počet položek v košíku: 0
Zobrazit košík   Objednat

Detail

Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten

Zboží je SKLADEM připraveno k odeslání.
Poštovné u nás již od 42,-Kč


Název:Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten
Autor:Vaňková Lenka /ed./
Nakladatel:Filozofická fakulta OU
Rok vydání:2012
Vydání:1
Číslo spisu:269
Počet stran:207
Formát:A5
Vazba:brožovaná
Původní cena:180,- Kč
Prodejní cena:10,- Kč
Daň:10%
ISBN:978-80-7464-187-9
EAN:9788074641879
Anotace:V publikaci jsou představeny různé prostředky vyjádření emocionality, které se objevují v tisku a tzv. nových médiích. Pozornost zaměřena zejména na prostředky emocionalizace textů. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány užití emotivních prostředků v časopisech pro mládež, v dopisech čtenářů, ve sportovním zpravodajství, v recenzích, v populárně-naučných časopisech, ve zpravodajství o přírodních katastrofách a na sociální síti facebook.

Abstrakt: .
This publication presents various means of expressing emotionality as found in individual media and their various text types. The publication focuses primarily on strategies for emotionalizing texts both in print media and new media. The individual chapters examine means of expressing emotionality in magazines for young people, readers? letters, sports reporting, reviews, popular scientific articles, comment pieces, interviews and Facebook.

Abstrakt:
In der Publikation wird die Aufmerksamkeit primär auf die Emotionalisierunsstrategien, die in Prin- und online-Medien verwendet werden, gerichtet. Die einzelnen Kapitel sind den emotiven Mitteln in Jugendzeitschriften, Leserbriefen, Rezensionen, in der Sportberichterstattung, in populärwissenschaftlchen Zeitschriften, on-line-Artikeln über Katastrophen und in  im sozialen Netzwerk Facebook gewidmet.
Typ:spis
Záznam vložen:13. 05. 2013
Poslední aktualizace:08. 12. 2021
Fotografie: Emotionalität in deutschen und tschechischen Medientexten