E-shop Univerzitního knihkupectví

Úvodní stránka e-shopu   |   Publikace vydané na OU   |   Ostatní vydavatelé   |   Univerzitní předměty

Vyhledávání




Architektura a umění | Atlasy a průvodce | Audioknihy, CD | Beletrie, cestopisy, biografie | Cizí jazyky a cizojazyčná literatura | Časopisy a sborníky | Český jazyk a literatura | Dětská literatura | Dětská populárně-naučná literatura | Ekonomie, management, právo | Fauna, flóra, ekologie | Filozofie, náboženství, politologie | Historie a fakta | Hry a volný čas | Hudební a dramatická výchova | Jazykověda a literární věda | Lékařská literatura a ošetřovatelství | PC literatura, média a komunikace | Pedagogika | Populárně-naučná literatura | Předškolní pedagogika | Přírodní vědy | Psychologie | Regionální literatura | Rozvoj osobnosti, rodina, výchova a vztahy | Sociologie a sociální práce | Speciální pedagogika | Sport, zdraví a výživa | Tvořivost, hobby, řemesla | Věda a technická literatura |

Počet položek v košíku: 0
Zobrazit košík   Objednat

Detail

Power and persuasion: Interpersonal discourse strategies in the public domain

Zboží je SKLADEM připraveno k odeslání.
Poštovné u nás již od 42,-Kč


Název:Power and persuasion: Interpersonal discourse strategies in the public domain
Autor:Hopkinson Christopher, Tomášková Renáta
Nakladatel:Filozofická fakulta OU
Rok vydání:2011
Vydání:1
Číslo spisu:245
Počet stran:111
Formát:A5
Vazba:brožovaná
Původní cena:100,- Kč
Prodejní cena:10,- Kč
Daň:10%
ISBN:978-80-7368-643-7
EAN:9788073686437
Anotace:Kolektivní monografie je souborem tří studií, jejichž společným záměrem je analýza různých prostředků realizace interpersonální jazykové funkce v autentickém diskursu a které se opírají o jednotný metodologický základ Hallidayovy systemické funkční lingvistiky. Prezentovaná zjištění jsou výsledkem originálního výzkumu tří žánrů současné masmediální komunikace: domovských stránek komerčních internetových stránek, internetových stránek univerzit a novinových titulků.


The monograph includes three studies united by their shared focus on discourse practices and strategies within the public domain, as manifested in the discourse of advertising and the mass media. The studies draw on the same theoretical framework, which is grounded in the work of Michael K. Halliday and his Systemic Functional Linguistics, and aim to identify and characterize a variety of interpersonal means significant for three specific genres: the home pages of commercial websites, university websites and newspaper headlines.
Typ:spis
Záznam vložen:26. 01. 2012
Poslední aktualizace:03. 12. 2021
Fotografie: Power and persuasion: Interpersonal discourse strategies in the public domain